(15 saat)
- Logistikanın biznes proseslərində praktik yeri və rolu
- Azərbaycan məhsulunun ixrac logistikasının problemləri
- Xarici bazara ixracı zamanı perespektiv məhsulun müəyyənləşdirilməsi
- Logistik zəncir və məhsulların ixrac potensialının logistik təhlili üsulları
- Məhsullarının logistik paylama kanalının və ya satış kanalının müəyyənləşdirilməsi üçün riyazi modelin tətbiqi (praktiki məsələlər)
- Məhsullarının potensial daşınma məsafəsi və ya satış zonasının müəyyənləşdirilməsi (praktiki məsələlər)
- Verilən məhsulun potensial satış zonasının müəyyənləşdirlməsi ilə baqlı məsələlər və biznes oyunlar.
- Məhsullarının ixracı zamanı sinergetik mənfəət və ona təsir edən əsas logistik xarakteristikaların təyini
- Məhsulun paylama logistikası üçün kostomizə edilməsi
- Öz ticarət markanızdan qablaşdırma və etiketləmə logistik əməliyyatları zamanı istifadənin müsbət və mənfi tərəfləri, brendləmə işləri
- Praktiki iş (Brendlərin müvəffəqiyyət qazanma şərtləri)
- Məhsulların çatdırılması zamanı daşıma növünün seçilməsi (modal, intermodal, unimodal)
- Daşınma logistikasında nəqliyyat növünün (hava, dəmir yol, avtomobil və s.) və hərəkət tərkibinin məhsulun logistik xarakeristikasına uyğun seçilməsi
- Məhsulların beynəlxalq daşımalarında xərclərinin hesablanması və xərclərə görə paylama (satış) kanalının seçilməsi
- Məhsulların beynəlxalq bazarlara daşınmasında effektif hərəkət tərkibinin seçilməsinin beynəlxalq daşınma prosesinin səmərliliyinə təsiri
- İnkoterms qaydaları